COSTA RICA: laatste stappen op Nederlandse grond

13 juli 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Mijn backpack ligt ondertussen in het vliegtuig, en ik ben maar neergeploft in een barretje op Schiphol vlakbij mijn gate. Over ongeveer 20 minuten boarden. Zo, nu eerst maar een wijntje.

Het is gek om in mijn eentje rond te lopen op Schiphol. Een plek die voor mij lang centraal gestaan heeft voor 'samen'. Nu is het voor mij alleen, en ik merk meteen al het eerste voordeel: geen rekening hoeven houden met een ander. Niet dat dat erg is, maar ik loop de kant op die ik lopen wil en loop wel 3 keer het zelfde rondje. Niet omdat het kan, maar omdat ik niet goed op zit te letten. Ik ben verdwaald in gedachten en zit al te dromen over Costa Rica. Gelukkig was ik ruim op tijd op Schiphol. Zometeen boarden, en me klaarmaken voor een reis van welgeteld 10 uur (naar mexico). Daar mag ik mezelf 5,5 uur vermaken (om 03.00 's nachts locale tijd). Jetlag modus on.

1. Ferna:
    14 juli 2017
    Het avontuur is begonnen. Goede reis en het kan niet anders dan dat het een fantastische vakantie wordt.
    Leuk om je te volgen.
  2. Alberdien:
    14 juli 2017
    Zo dan, en dan ben je al op weg !! Wij zijn ook heel benieuwd naar je belevenissen en je verhalen !! Wij zijn ook geïnteresseerd in Costa Rica, dus wie weet .... Heel veel plezier !! xxxx
  3. Mama:
    Luv joe
  4. Pap:
    14 juli 2017
    Gelukkig goed aangekomen, heel veel plezier en lekker genieten daar
  5. Mama:
    Bon voyage..