COSTA RICA: laatste avond in Nederland

12 juli 2017 - Amersfoort, Nederland

Zo. Ik ben ingecheckt. Nu is het echt. Nu gaat het echt gebeuren! De zenuwen waren de afgelopen tijd al een stuk weggezakt- maar zijn nu VOL terug. Ik ga het echt doen: in mijn eentje reizen door Costa Rica.
Van gekheid weet ik niet meer tegen wie ik moet praten en wat ik nog moet doen. Mijn huis ziet eruit als een (georganiseerde) chaos en mijn backpack is nog leeg. Dus wat doe ik? Juist. Ik start een reisblog.

Morgen rustig alle spulletjes inpakken, en dan richting Schiphol. Om 22.25 vertrekt mijn vliegtuig naar Mexico. Daar zal ik overstappen richting San Jose, Costa Rica. Voor nu besluit ik maar om naar bed te gaan. Veel meer nuttige acties kan ik nu toch niet meer verrichten. Hihi, heerlijk eigenlijk, die gezonde spanning.

Laatste dagje in mijn zachte bedje!

1. Bianca:
    13 juli 2017
    Alvast een hele goede reis morgen!!
    (Maar daarvoor natuurlijk eerst nog succes met inpakken ;-) Mén ik doe het je niet na hoor alleen een backpack mee op vakantie hahahaha).
    Maak er een super tijd van in Costa Rica!
    En erg leuk dat je een blog gaat bijhouden, we gaan 'm zeker lezen!
  2. Rens:
    13 juli 2017
    Hele goed reis morgen en ik ga genieten en hoogstwaarschijnlijk heel jaloers worden van al je verhalen hier
  3. Petra uit schiedam:
    13 juli 2017
    Heel erg veel plezier meid en nu ga ik ff op de stoel van je ouwe zitten. Kijk uit. Kus
  4. Petra uit schiedam:
    13 juli 2017
    Stoer hoor helemaal alleen zo'n reis maken. Heel veel plezier en nu ga ik ff op de stoel van je ouwe zitten. Kijk uit he. Kus
  5. Petra uit schiedam:
    13 juli 2017
    Stoere laura. Goede reis en fijne vakantie. Zal n groot avontuur zijn..enne wees voorzichtig ✈