Eyo, let's go, going off to Tokyo!

25 februari 2020 - Amersfoort, Nederland

Nou! Daar gaan we weer! Ik neem jullie graag mee de komende dagen in mijn tripje van 7 dagen door Tokyo, Japan. Waarom ik van zo'n korte reis een reislogger ga bijhouden? Dat zal ik jullie vertellen.

Ik ga alleen.

En dat is natuurlijk niet vreemd- want naar Costa Rica ging ik ook alleen. Maar tot op een week geleden dacht ik dat ik samen met collega/vriendin Nienke zou gaan (Nienke als je dit leest, ❤❤❤😭). Nienke zou de marathon gaan lopen voor Kika in Tokyo, en ik zou daar zijn om haar te supporten. Helaas is de marathon gedeeltelijk afgelast vanwege het corona virus, en vertrekken Kika en Nienke morgen niet. Nee, ik ben zelf niet bang voor het virus. Ik heb wel voorzorgsmaatregelen genomen door desinfectmiddel mee te nemen, zal mijn handen regelmatig goed wassen en zal ook de spits in OV proberen te vermijden. Verder maak ik me niet druk zolang het reisadvies van buitenlandse zaken nog positief is.

Nu is reizen alleen niets nieuws voor mij, maar natuurlijk brengt het de nodige spanning met zich mee. Wat? Nodige spanning? Stiekem ben ik rete nerveus. Grote stad, vreemde taal, vreemde letters, vreemde valuta, vreemde alles. Stiekem toch ook weer heel erg tof. Ik weet zeker dat deze stad mij gaat inspireren. Ik heb fantastische dingen op de planning staan (en wil nog veel meer!!) en ben klaar om de verrassingen van Japan te ontvangen. Mama is vandaag nog even langs geweest, mijn tas is gepakt, ik lig in bed- schoon en wel, en ik voel me goed.

東京は私を歓迎します!

(Tokyo verwelkomt me!)

20200225_115519

1. Silvie:
    25 februari 2020
    Veel plezier en goede reis👍🏼🎉
  2. Petra uit schiedam:
    26 februari 2020
    Tokyo i am on my way and in my new Toyota it is not so far away.
    Heel veel plezier Laura B. Dikke 💋uit Schiedam.
  3. Mama:
    Enjoy❤
  4. Petra uit schiedam:
    26 februari 2020
    Deze ( over) bezorgde moeder EN n soort van tante wens je onwijs veel plezier en overbodig te zeggen ( maar doe t lekker toch) wees voorzichtig 💋
  5. Nienke:
    ♥️♥️♥️♥️
  6. Annika:
    26 februari 2020
    Veel plezier Lau! Heel stoer van je! Ik weet zeker dat het VET wordt. Geniet ervan en doe alsjeblieft voorzichtig. Liefs Anni
  7. Rommy:
    26 februari 2020
    Ik wens je een goede reis lieve Laura en natuurljk een hele leuke tijd in Japan!
    Nieuwe mensen ontmoeten, cultuur snuiven en Japans eten. 🥢
    楽しんで (Have fun)
    Liefs Rommy
  8. Willem Warmerdam:
    26 februari 2020
    Tokyo i am on my way and in my new Toyota it is not so far away.
    Heel veel plezier Laura B. Dikke 💋uit Schiedam.
  9. Marly:
    26 februari 2020
    Jeej!! Heel veel plezier liefste vriendinnetje!! Kan nu al niet wachten op alle foto's en verhalen!! ❤️❤️